суботу, 12 березня 2011 р.

Репліка дня. Іронія. Я старая женщина, мой генерал, я видела штуки, або Blade Runner - I've seen things

Отримала цінную бандероль, відправник Весна. Там повно птиць, що розносять шизу.

- Хочешь я тебе покажу штуку?
- Я старая женщина, мой генерал, я видела штуки.

http://bash.org.ru/quote/409130 



I've seen things - які інтонації! Я в захваті! Порівняти з цім можна тільки аудіо Клауса Кінски, якій читає "Щасливий Принц" Оскара Уайльда німецькою. Це назавжди підриває світогляд. Головний навіжений німець польського походження та наймиліша казочка.

До речі, а ви читали Книгу Естер?


Eredel та Jane Rebel мають стількі спогадів нелюдського сміху як Гільденстерн та Розенкранц.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.